GYIK

Tisztelt Érdeklődő!
A felületen a GYakran Ismételt Kérdésekre adunk választ a feltet kérdések sorrendjében!
 
10. Mit kell tudnom a Konferenciáról (szállás, étkezés, parkolás, programok stb.)?
Tisztelt Hallgató!
Minden résztvevő hallgató számára megküldésre került az OTDT online rendszerében megadott e-mail címre  egy tájékoztató levél. Kérjük elolvasni!
 
9. Személygépkocsival érkezem, hol tudok parkolni? Le kell jelenteni a gépjármű rendszámát? Fizetni kell a parkolásért?
A megközelítés menüpont alján található SZIE Campus téképen jelöltük a nagyobb parkolókat a SZIE területén. Aki a szállást igénybe veszi javasoljuk, hogy a kollégium mellett kialakított nagy méretű parkolóban helyezze el gépjárművét.
A Campuson többszáz parkolóhely van, melyek a konferencia helyszínéül szolgáló központi épületeket körülölelik.
A SZIE egész területén ingyenes a parkolás. A gépjármű rendszámát nem kell előre megadni.
 
8. Hol lesz pontosan a szállás és mikor foglalhatom el? Hol lesz a Konferencia regisztrációja?
A két kérdésre együtt szeretnék válaszolni:
A szállás a Szent István Egyetem Központi kollégiumában lesz (2100 Gödöllő, Páter Károly u. 1.). A Kollégium "B épületének portáján kell bejelentkezni.
Aki már április 15-re (szerda éjszakára) kért szállást, 14 órától foglalhatja el. Számukra a kollégiumban biztosítunk Konferencia regisztrációs lehetőséget is, vagyis a szállás elfoglalásakor be tud regisztrálni a rendezvényre is, elkerülendő ezzel a csütörtök reggeli nagy létszámú regisztrálót.
Aki csütörtökön érkezik reggel, a kollégiumban elfoglalhatja a szállását - ha van rá elegendő ideje. Ezt követően a SZIE főépületében, az Aula melletti zsibongóban levő regisztrációs és információs pultnál bejelentkezhet a konferenciára. Amennyiben nincs elegendő idő mindkét tevékenységre (szállás elfoglalás, konferencia regisztráció), kérjük a konferencia regisztrációt részesítse előnyben. A regisztrációs pulttal szemben ruhatárat biztosítunk, ahová a bőröndök is berakhatóak. Így a tagozati ülések szünetében, vagy a tagozati ülést követően el lehet foglalni a szállást, viszont ha a konferenciára nem regisztrál valaki, az étkezéseket nem tudja igénybevenni.
A regisztrációs és információs pult a konferencia teljes ideje alatt működik, folyamatosan lehet az ott levő kollégákhoz, szervező hallgatókhoz segítségért fordulni.
 
7. Mikor ismerhetem meg a bírálatomat?
A pályamunkák bírálata 2015. április 10-től részben publikálásra kerül. A hallgatók a saját bírálatuk szöveges értékelését az OTDT online rendszerében tekinthetik meg, ott ahová a pályamunkájukat is feltöltötték a nevezéshez. A pályamunkák teljes, pontszámokat is tartalmazó értékelését a konferenciát követően tekinthetik meg a hallgatók az online rendszerben.
 
6. Mikor tudhatom a pontos konferencia beosztást?
A konferencia tagozati beosztása, azon belül az előadások kezdésének időpontja  2015. április 9-ig felkerül a honlapra, ahol a tagozatok menüpontban lesz letölthető. Már most kérjük, hogy ne csak az előadásuk kezdetére érjenek a tagozati ülésük helyszínére, mert ha bárki visszamondja a részvételt, a programban szereplő következő pályamunka előadója kapja meg a szót.
 
5. Meddig kell elküldeni az előadás ppt-t és kinek?
Az előadás ppt-t  a tagozati titkár számára kell elküldeni 2015. április 9-ig e-mail-en. Elérhetősége és a tagozat helyszínéül szolgáló terem megnevezése már most megtalálható a szervezési infok/tagozatok menüpontban.
A Had- és Rendészettudományi szekción belül 16 tagozat került kialakításra. 1-1 tagozatban 6-12 pályamunka kerül bemutatásra. Minden tagozatnak önálló zsűrije van (1 fő zsűri elnök, 1-2 fő zsűri tag, 1 fő hallgatói zsűri tag, 1 fő tagozati titkár). A tagozati titkárok 2015. március utolsó napjaiban felvették a kapcsolatot a saját tagozatukba besorolt hallgatókkal, visszajelzést várva tőlük. Amennyiben nem kapott levelet a tagozati titkárától, kérem írjon a hrtotdk2015@gtk.szie.hu konferencia e-mail címre, hogy segíthessünk a kapcsolatfelvételben.
 
4. Vendéget szeretnék magammal hozni (családtag, évfolyamtárs, barát stb.), hogyan tehetem?
Minden érdeklődőt tisztelettel és szeretettel várunk a konferencián!
Abban az esetben, ha a vendég nem kér semmiféle ellátást, a vendég regisztrációja nem szükséges. A megnyitóra, tagozati ülésekre, záró díjátadó ünnepségre bejöhet, egyéb eseményeket, melyeknek költség vonzata van nem látogathat.
Abban az esetben, ha a vendég részt kíván venni az egyéb programokon, étkezéseken, a regisztrációja szükséges. Ennek megfelelően a részvételi díj megfizetése is kötelező. Ha a vendég szerda délután-este megérkezik és a záró rendezvényig tartózkodik itt, akkor 29.000 Ft/fő, ha csak csütörtök reggel érkezik és a záró díjátadóig tartózkodik itt, akkor 26.500 Ft/fő a részvételi költség. A részvételi költséget a vendégnek kell fizetnie számla ellenében! (a részvételi díj a szállást nem tartalmazza!)
A szállás korlátozott mennyiségben áll rendelkezésünkre. Amennyiben szállást igényel a vendég, igényét kérjük megadni, de 2015. március elején derül ki, hogy szállást tudunk-e biztosítani számára. A szállás menüpontban több gödöllői szálláslehetőség elérhetőségét is megadjuk, szükség esetén ezeket igénybe lehet venni. A szállás díját a vendégnek kell fizetnie!
A vendégek bejelentkezésének menete: A hallgató vagy vendége (ebben az esetben jelezve, hogy kinek a vendége) 2015. február 15-ig jelzi a hrtotdk2015@gtk.szie.hu címen a rendezvényen történő részvételi szándékát (a levél tárgyában jelenjen meg a vendég kifejezés). A szervezők felveszik vele a kapcsolatot és megküldik számára a szolgáltatás igénylő táblázatot, melyet kitöltve visszaküld. Ezt követően tisztázásra kerül a részvételi díj megfizetés módja.
 
3. Milyen díjakat kell a hallgatónak (lehetőség szerint a küldő intézménynek) megfizetnie a konferencián történő részvételhez?
Minden nevezett pályamunka után 5.000 Ft nevezési díjat kell megfizetni.
Minden, a konferencián részt vevő, pályamunkát bemutató hallgató után szükséges megfizetni a részvételi díjat. Attól függően, hogy mely intervallunban tartózkodik a rendezvényen a hallgató, ha már szerda délután-este megérkezik és a záró rendezvényig tartózkodik itt, akkor 29.000 Ft/fő, ha csak csütörtök reggel érkezik és a záró díjátadóig tartózkodik itt, akkor 26.500 Ft/fő.
Szállás díjat csak a megrendelt szolgáltatás mértékéig kell fizetni, vagyis ha 1 éjszakát tölt itt egy hallgató 5.000 Ft-ot, ha 2 éjszakát tölt itt egy hallgató, 10.000 Ft-ot.
 
2. A nevezési, részvételi és szállás költségeket milyen módon és mikor kell megfizetni?
A nevezési határidő lejáratát követően a hallgatót küldő intézménynek megküldésre kerül a számla igénylő lap, amely jelen honlapon is elérhető lesz. Ezen szükséges nyilatkozni a szolgáltatások igénybevételéről. Ezen dokumentum alapján kerül kiállításra a számla, mely kiegyenlítése szükséges.
 
1. Kitől és hol lehet érdeklődni a pályamunka formai követelményeivel kapcsolatosan?
A konferencia szervezéséhez létrehoztunk a hrtotdk2015@gtk.szie.hu címet, melyen folyamatosan válaszolnak a szervezők a feltett kérdésekre.